Információk
Személyes átvétel üzletünkben: | ingyenes |
Házhozszállítás futárszolgálattal: | 1.390,- |
Átvétel egyéb átvevőhelyen: | 1.390,- |
30.000 Ft feletti rendelés esetén: | ingyenes |
A 12 óráig leadott rendelések a következő 1-2 munkanapon kerülnek kézbesítésre.
A rendelés leadását követően visszaigazoló e-mailekben folyamatosan tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, valamint nyomon követheti rendelését közvetlenül szállító partnereinken keresztül.
Ha egy kiválasztott termék a külső raktárunkon sincsen és az európai elosztóból kell beszereznünk, a szállítási idő 5-7 munkanapra nőhet.
- Utánvétel
- Kiszállításkor a futárnál fizethet készpénzzel vagy bankkártyával
- Online bankkártyás fizetés
- A megrendelés végén azonnal rendezheti az összeget VISA és MasterCard kártyával
- Banki átutalás
-
A termékek ellenértékét előre utalással is rendezheti. Az utalás beérkezte után kerül a rendelés kiszállításra.
Bankszámla számunk megváltozott!
Az új banki adataink:
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: K&H
Kedvezményezett neve: Szabó Szerszám Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10401938-50526977-51701001
Közlemény: A rendelés száma
-
- Készpénz vagy Bankkártya az üzletünkben
- Személyes átvétel esetén Készpénzzel és Bankkártyával is rendezheti rendelését
Szállító partnereink és Átvevő Pontok:
GLS Futárszolgálat
A házhoz szállítást a GLS Futárszolgálat végzi. A kiszállításról e-mailben vagy SMS-ben értesítést küld Önnek a futárszolgálat.
A kézbesítés általában munkaidőben történik, 8 és 17 óra között. A megjegyzés rovatba írjon be minden információt, ami a kiszállításnál fontos lehet.
Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban
Csomagját átveheti legközelebbi GLS CsomagPonton.
Ez lehetséges az ország több mint 400 településének több mint 1000 pontján.
- SMS értesítés
- Bankkártyás fizetési lehetőség
- Gyors átvétel
Kattintson ide az Önhöz legközelebbi átvevőpont megkereséséhez.
Személyes átvétel üzletünkben
Rendelését átveheti hétköznapokon 8:00 - 18:00 óra között a Podmaniczky utcai üzletünkben is. Amint rendelését összekészítettük, e-mailben és SMS-ben értesítjük, hogy átvehető.
Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is fizethet. A rendelés átvételekor lehetősége van kézbe fogni a termékeket és módosítani, bővíteni a rendelését.
Jótállás és garancia:
Stanley Kéziszerszámok:
A Stanley termékekre rendeltetésszerű használat esetén 1 év jótállást biztosítunk. A jótállási idő kezdete a számla keltének dátuma.
A garanciális problémával behozott termékeket cégünk továbbítja a hivatalos márkaszerviznek, akik döntenek a termék javításáról vagy esetleges cseréjéről.
Stanley FatMax Elektromos készülékek:
Minden STANLEY FatMax elektromos készülékhez hagyományosan 1 év garanciát biztosítunk.
Amennyiben a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja STANLEY FatMax készülékét, jogosult további 2 év garanciára.
Abban a valószínűtlen esetben, ha a készülék a vásárlástól számított 1 éven belül (regisztráció esetén 3 éven belül) gyártási vagy anyaghiba miatt meghibásodik, a STANLEY ingyen kicseréli vagy megjavítja a hibás alkatrészt - vagy saját belátása szerint - ingyenesen cseréli a készüléket.
A regisztrációt az alábbi linken végezheti el:
http://www.stanleyworks.hu/warranty
A garanciális problémával behozott termékeket cégünk továbbítja a hivatalos márkaszerviznek, akik döntenek a termék javításáról vagy esetleges cseréjéről.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük forduljon egyből a márkaszervizhez.
Központi márkaszerviz:
- FIXIT Hungary Kft.
- Cím: 3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11 / 49.
- Leadási pont: 1131 Budapest, Topolya út. 4-8.
- Telefon: +36 46 500 385
- E-mail: stanley@hu.fixit-service.com
- Web: https://rma.fixit-service.com/
Bejelentés és garanciális ügyintézés
háztól-házig rendszerben:
A Fixit szervizközpont weboldalán regisztrálja be a hibás terméket a felhasználói fiókján keresztül, vagy használja a sablon űrlapot felhasználói fiók létrehozása nélkül.
Fixit szervizközpont űrlap: https://rma.fixit-service.com/add
- A beregisztrálás után csomagolja be a készüléket minden eredeti kiegészítő tartozékával együtt.
- A garanciális ügyintézés háztól-házig rendszerben működik, a szervizközpont által megbízott futárszolgálaton keresztül, melynek költségét a szervizközpont állja.
- GLS futárszolgálat veszi fel a készüléket az ügyféltől, a szerviz weboldalán történt lejelentés után számított 2 munkanapon belül.
Figyelem: Amennyiben a futár nem veszi fel a csomagot, kérjük jelezze e-mailben a szervizközpontnak
stanley@hu.fixit-service.com
Találja meg az Önhöz legközelebb eső szervizt és jelentse be a problémát a garancia ideje alatt.
http://www.2helpu.com/STANLEY/HU/hu-HU/AgentLocator/SearchAgentLocators