Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Információk

Szállítási díjak:

Személyes átvétel üzletünkben: ingyenes
Házhozszállítás futárszolgálattal: 1.390,-
Átvétel egyéb átvevőhelyen: 1.390,-
30.000 Ft feletti rendelés esetén: ingyenes

Kiszállítási idő:

A 12 óráig leadott rendelések a következő 1-2 munkanapon kerülnek kézbesítésre.

A rendelés leadását követően visszaigazoló e-mailekben folyamatosan tájékoztatjuk a rendelése állapotáról, valamint nyomon követheti rendelését közvetlenül szállító partnereinken keresztül.

Ha egy kiválasztott termék a külső raktárunkon sincsen és az európai elosztóból kell beszereznünk, a szállítási idő 5-7 munkanapra nőhet.


Fizetési módok:

  • Utánvétel
    • Kiszállításkor a futárnál fizethet készpénzzel vagy bankkártyával
  • Online bankkártyás fizetés
    • A megrendelés végén azonnal rendezheti az összeget VISA és MasterCard kártyával
  • Banki átutalás
    • A termékek ellenértékét előre utalással is rendezheti. Az utalás beérkezte után kerül a rendelés kiszállításra.

      Bankszámla számunk megváltozott!
      Az új banki adataink:
      Az átutaláshoz szükséges adatok:

      Kedvezményezett bankja:  K&H
      Kedvezményezett neve: Szabó Szerszám Kft.
      Kedvezményezett számlaszáma: 10401938-50526977-51701001
      Közlemény: A rendelés száma

  • Készpénz vagy Bankkártya az üzletünkben
    • Személyes átvétel esetén Készpénzzel és Bankkártyával is rendezheti rendelését

Szállító partnereink és Átvevő Pontok:

  GLS Futárszolgálat

A házhoz szállítást a GLS Futárszolgálat végzi. A kiszállításról e-mailben vagy SMS-ben értesítést küld Önnek a futárszolgálat.

A kézbesítés általában munkaidőben történik, 8 és 17 óra között. A megjegyzés rovatba írjon be minden információt, ami a kiszállításnál fontos lehet.


  Csomagátvétel a GLS CsomagPontokban

Csomagját átveheti legközelebbi GLS CsomagPonton.
Ez lehetséges az ország több mint 400 településének több mint 1000 pontján.

  • SMS értesítés
  • Bankkártyás fizetési lehetőség
  • Gyors átvétel

Kattintson ide az Önhöz legközelebbi átvevőpont megkereséséhez.


Személyes átvétel üzletünkben

Rendelését átveheti hétköznapokon 8:00 - 18:00 óra között a Podmaniczky utcai üzletünkben is. Amint rendelését összekészítettük, e-mailben és SMS-ben értesítjük, hogy átvehető.

Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is fizethet. A rendelés átvételekor lehetősége van kézbe fogni a termékeket és módosítani, bővíteni a rendelését.


Jótállás és garancia:

Stanley Kéziszerszámok:

A Stanley termékekre rendeltetésszerű használat esetén 1 év jótállást biztosítunk. A jótállási idő kezdete a számla keltének dátuma.

A garanciális problémával behozott termékeket cégünk továbbítja a hivatalos márkaszerviznek, akik döntenek a termék javításáról vagy esetleges cseréjéről.

 

Stanley FatMax Elektromos készülékek:

Minden STANLEY FatMax elektromos készülékhez hagyományosan 1 év garanciát biztosítunk.

Amennyiben a vásárlástól számított 4 héten belül regisztrálja STANLEY FatMax készülékét, jogosult további 2 év garanciára.

Abban a valószínűtlen esetben, ha a készülék a vásárlástól számított 1 éven belül (regisztráció esetén 3 éven belül) gyártási vagy anyaghiba miatt meghibásodik, a STANLEY ingyen kicseréli vagy megjavítja a hibás alkatrészt - vagy saját belátása szerint - ingyenesen cseréli a készüléket. 

A regisztrációt az alábbi linken végezheti el:
 http://www.stanleyworks.hu/warranty

A garanciális problémával behozott termékeket cégünk továbbítja a hivatalos márkaszerviznek, akik döntenek a termék javításáról vagy esetleges cseréjéről.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük forduljon egyből a márkaszervizhez.

 


Központi márkaszerviz:

  • FIXIT Hungary Kft.
  • Cím: 3526 Miskolc, Zsolcai kapu 9-11 / 49.
  • Leadási pont: 1131 Budapest, Topolya út. 4-8.
  • Telefon: +36 46 500 385
  • E-mail: stanley@hu.fixit-service.com
  • Web: https://rma.fixit-service.com/
     

 

Bejelentés és garanciális ügyintézés
háztól-házig rendszerben:

 

A Fixit szervizközpont weboldalán regisztrálja be a hibás terméket a felhasználói fiókján keresztül, vagy használja a sablon űrlapot felhasználói fiók létrehozása nélkül.

 

Fixit szervizközpont űrlap: https://rma.fixit-service.com/add

 

  • A beregisztrálás után csomagolja be a készüléket minden eredeti kiegészítő tartozékával együtt.
  • A garanciális ügyintézés háztól-házig rendszerben működik, a szervizközpont által megbízott futárszolgálaton keresztül, melynek költségét a szervizközpont állja.
  • GLS futárszolgálat veszi fel a készüléket az ügyféltől, a szerviz weboldalán történt lejelentés után számított 2 munkanapon belül.


Figyelem: Amennyiben a futár nem veszi fel a csomagot, kérjük jelezze e-mailben a szervizközpontnak
stanley@hu.fixit-service.com

 

Találja meg az Önhöz legközelebb eső szervizt és jelentse be a problémát a garancia ideje alatt.

http://www.2helpu.com/STANLEY/HU/hu-HU/AgentLocator/SearchAgentLocators